ocenianie cytatów *oridżinal*

hejka wszystkim! z tej strony oczywiście Iga. po moim ostatnim poście strasznie dziwnie się czuje, jakoś taka przybita. w sumie nie umiem nawet określić tego uczucia. ciągle słucham jakiś dziwnie smutnych piosenek i zaczęłam oglądać 13 powodów. ale dzisiaj nie o tym. stwierdziłam, że jest tak mało oryginalnych postów na blogsferze, że muszę to zmienić. postanowiłam napisać 'ocenianie cytatów'. wszystkie cytaty wzięłam z grafiki Google, po wpisaniu frazy 'cytaty', więc ja już nie przedłużam, tylko zapraszam do czytania.


na pierwszy ogień idzie jakiś cytat z książki 'mleko i miód'. uwielbiam tą książkę, cytaty w niej są po prostu prawdziwe. one nie kłamią. jest pisana w takim poetyckim stylu. jest bezpośrednia, jednak nie nachalna. (chyba nie wiecie o co mi chodzi) muszę powiedzieć, że ten cytat jest naprawdę bardzo ładny, nie jest chamsko pozytywny, tylko realistyczny. daje mu 10/10.


ugghhhhh, nienawidzę go kolejny cytat wygląda następująco. na pewno każdy go słyszał, czytał i wiele innych. jest ogrom zdjęć na facebook'u z tym napisem. nie lubię go, nie uważam, żeby był prawdziwy. jak dla mnie jest zdecydowanie zbyt pozytywny. po prostu mi się nie podoba, jednak on również jest napisany w ciekawej formie, dlatego dostanie on ode mnie 3/10 punktów.


kolejny cytat, którego nie lubię. parę lat temu w to uwierzyłam, było to moje motto, dzisiaj kompletnie w niego nie wierzę. nie rozumiem go. o szczęście trzeba się postarać. szczęście samo nie przyjdzie. na szczęście trzeba zapracować. szczerze mówiąc to nie wiem jak ocenić ten cytat, bo nie chce mu dawać zera punktów, jednak ze względu na samą grafikę dam mu 1 punkt.


okej, wiem, że przesadzam z tym, że daję cytaty z książki 'mleko i miód', jednak uwielbiam je czytać. ten cytat to najcudowniejszy napis jaki kiedykolwiek czytałam. jest bardzo prawdziwy. jedyne co zbytnio mi do niego nie pasuje to ta grafika, gdyż nie rozumiem powiązania miłości z księżycami, no ale okej. ogólnie na pewno muszę go ocenić 10/10, gdyż jest po prostu cudowny. nic więcej nie dodam.


i kolejny cytat, który bardzo mi się podoba. musimy podejść do świata realnie i przecież dobrze wiemy, że nie będziemy żyć wiecznie. bardzo dobrze wiemy, że tylko od nas zależy to, jak dobrze wykorzystamy ten czas. kolejny zbiór literek, który jest prawdziwy. nie mogę postąpić inaczej, tylko postawić 10/10.

okej, więc mam nadzieję, że ten post się wam spodobał. nigdzie nie widziałam podobnego, więc no. nie zapomnijcie napisać waszego ulubionego cytatu w komentarzach. do napisania!


Komentarze

  1. o wlasnie mleko i miod to cudoo
    co do cytacikow to mi sie chyba pierwszy najbardziej podoba hehehe
    poza tym jezu
    chris o m g ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, ze ocenianie cytatów jest zajęciem bardzo interesującym, możliwe, że ja takie "ocenianie" zrobię u siebie. Tylko będą to filmowe cytaty ;D
    Zerkając na 29 najlepszych filmowych cytatów jestem zdania, że najładniejszym cytatem jest ten: "Śmiech potrafi być potężny. Czasem to jedyna broń, którą dysponujemy" - Kto wrobił Królika Rogera (1998) (uważam, że śmiech umie namalować na twarzach ludzi wszystko - bo śmiech nie jest rozumiany zawsze tak samo).
    Mam pytanie - dlaczego teraz wszyscy zwariowali na punkcie "Mleka i miodu"? Nagle wiersze, cytaty stały się motywem przewodnim nastolatków? Naprawdę nie nadążam nad tym, wolę iść własną, jeszcze nie do końca wydeptaną drogą.
    Szczerze mówiąc, prawdopodobnie najlepsze cytaty wymyśla się, gdy jest się smutnym...
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, życzę miłych i słonecznych wakacji! <3
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

jednak żyje

najlepsze PŁYTY na świecie