jednak żyje

hejkaa
jak tam życie
u mnie super

nie no żartuje.

tak, zostawiłam bloga na osiem miesięcy
tak, miałam go kompletnie gdzieś
tak, nie zamierzałam was o tym poinformować
i tak, zamierzam tutaj wrócić.

to tak w skrócie


ostatnio działo się naprawdę dużo
i
tak naprawdę to te osiem miesięcy minęło tak szybko
zobaczcie już połowa maja
zaraz spełni się marzenie każdego ucznia
wakacje

a potem
znowu
na nowo
zacznie się
koszmar
k o s z m a r

dopiero niedawno przystosowałam się z myślą jak bardzo nienawidzę szkoły
jak bardzo mnie zniszczyła
przeglądałam stare zeszyty
nie pamiętam z nich nic
kompletnie nic

ten miesiąc jest straszny
ostatnie klasówki
wystawianie proponowanych ocen
konkursy
zero wolnego czasu
zero

chcę zacząć pisać na nowo
nie wiem czy usunę stare posty
raczej tak
tak wiele rzeczy jest nieaktualnych
nie zacznę pisać w tym miesiącu
to wiem na pewno
może od czerwca
od pierwszego czerwca
od dnia dziecka

tylko nasuwa się jedno pytanie
czy ja cały czas jestem dzieckiem



Komentarze

  1. ale mi sie ten post podoba. jest super napisany. jak wiersz jakis normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. taktaktak
    pisz koniecznie
    w ogole podpinam sie do komentarza wyzej eheheh bo mi tez sie podoba jakos

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ocenianie cytatów *oridżinal*

najlepsze PŁYTY na świecie