co blogger zmienił w moim życiu?

hejka wszystkim! czy tylko mi tak szybko zleciał pierwszy miesiąc szkoły? jeszcze miesiąc temu świętowałam swoje urodziny, hah. dzisiaj zebrało mi się na trochę inną notkę, która muszę wam przyznać - jest dla mnie bardzo ważna. już nie będę przedłużać, zapraszam do czytania!

w sumie, to od kilku minut siedzę i nie wiem jak się zabrać za tego posta, jednak wydaję mi się, że zacznę standardowo. we wrześniu minęły 3 lata odkąd jestem tutaj z wami, blogguję. przez ten okres czasu wydarzyło się tyle rzeczy i tych pozytywnych i negatywnych. chce wam bardzo

P O D Z I Ę K O W A Ć

za to, że ciągle ze mną jesteście i mimo tego jak rzadko wstawiam posty to i tak tutaj wchodzicie, czytacie i komentujecie. nie spodziewałam się takiego odzewu po tylu miesiącach, dlatego był to dla mnie ogromny szok. dziękuje wszystkim hejterom, przyjaciołom i wszystkim innym ludziom, którzy przyczynili się do tego sukcesu. bez was nie byłoby nic! blogger nauczył mnie przede wszystkim, że niezależnie od tego, jacy ludzie są dla ciebie i tak w przyszłości wyciągniesz z tego wnioski. nauczyłam się jak wiele mogą zmienić ludzie i, że można wszystko bardzo łatwo stracić. niestety z nikim z bloggera nie utrzymuje kontaktu, ponieważ większość z nich po prostu zaniedbałam, i nie wydaję mi się, żeby udało się je odnowić. w te wakacje poznałam tyle cudownych ludzi, którzy aktualnie są moimi przyjaciółmi, jestem im bardzo wdzięczna, że mimo tego iż z początku byłam strasznie niemiła i samolubna, dali mi drugą szansę, której nie zaprzepaściłam. ♥ 

pamiętajcie, że bardzo was kocham i jeśli macie jakiś problem to możecie do mnie napisać, z chęcią przyjmę was pod moje psychologiczne skrzydła. 


Komentarze

  1. Chciałbym aby to wróciło.
    Minęło sporo czasu, sporo się wydarzyło, ale nadal o tym myślę.

    Z drugiej strony zakończyłem to i może lepiej już... Nie otwierać tego ponownie?

    Więc, ten tego pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ocenianie cytatów *oridżinal*

jednak żyje

najlepsze PŁYTY na świecie