najlepsze PŁYTY na świecie

hej, hejka! tutaj Iga. w sumie to dopiero zaczęły mi się ferie, moi znajomi wyjechali w góry, a ja na razie czekam. po ostatnim poście, a dokładniej - komentarzach, stwierdziłam, że koniec z wyjaśnieniami. będą po prostu posty. zapraszam do czytania!

Taco Hemingway
Marmur


ohh, mój ostatni nabytek. kocham tą płytę całym sercem, ma niesamowity klimat. opowiada o kilku historiach, a cała akcja dzieje się w hotelu Marmur w Trójmieście. płyta zawiera 17 piosenek, z czego każda jest inna, wyjątkowa. moje ulubione piosenki to na pewno marmur, żyrandol, deszcz na betonie oraz świecące prostokąty. jeśli jeszcze nie słyszeliście o tej płycie, to koniecznie posłuchajcie - jest dostępna na spotify i youtubie.

Bedoes&Kubi Producent
Kwiat Polskiej Młodzieży


tak, tak wiem. całe nowe pokolenie tego słucha, jednak ta płyta ma coś w sobie. czuć klimat i prawdziwość każdego słowa wypowiadanego przez artystów. z bedim jestem od jakiegoś roku i muszę przyznać, że bardzo się rozwinął, a ta płyta pokazuje ile jest w stanie stworzyć. moje ulubione piosenki to zdecydowanie chłopaki nie płaczą (w tej piosence bierze udział taco!!), riverdell, wow, śnieg, 05.05 oraz gady. jeśli jeszcze nie słyszeliście to możecie obczaić całość na spotify i niektóre piosenki na youtubie.

Szpaku
Atypowy


no i największy sztos polskiej muzyki - szpaku. tego co zrobił tą płytą nie da się wyrazić. wszystkie bity i teksty są tak zajebiste, że mogłabym zrobić wszystko za kilka kolejnych. niestety, ale nie mam tej płyty (i to mnie boli), jednak w najbliższym czasie zamierzam ją zakupić. tutaj ciężko było mi wybrać moje ulubione piosenki, jednak najbliższe mojemu sercu są w krainie czarów, ufo i hinata. 

dziękuje za przeczytanie tego posta! wiedźcie, że każdy komentarz bardzo mnie motywuje, dlatego jeśli chcecie więcej to koniecznie piszcie. jakie są wasze ulubione krążki? chcecie kolejne tego typu posty? odezwijcie się, a tymczasem ja lecę sobie zagrać. do napisania!



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ocenianie cytatów *oridżinal*

jednak żyje